Ψώνιαααααα!   8 comments

Shopping list

Ψώνιααααα...

Καιρό τώρα προσπαθούσα να το φτιάξω αυτό το γκαντ ντεμ βλογάκι (sic). Είχα πια απηυδήσει να ακούω το Ρουσουνέλο να μου λέει “διάβασες το βλογ μου” και “διάβασες το βλογ μου”. Η αλήθεια είναι ότι είχα κρύα νέα για καυτές μέρες και φρέσκο μάτι για μπαγιάτικα θέματα. Όχι, η αλήθεια είναι ότι εγώ ήμουν που βαριόμουν. Τόσοι έχουν πει και λένε τόσα και όλα έχουν ειπωθεί, όπως είχε κάποτε πει και η Magica (κι ας είχε ομολογήσει ότι το είχε πει κάποιος άλλος).

Είχα 200-300 (να μην υπερβάλλω κιόλας) καλές ιδέες για όπενινγκ ποστάκια, αλλά τα πήρε η αμμοθύελλα. Αρκετά όμως. Σήμερα κατά την κλασσική βλογική δόση μου, είδα το -ακόμα μια φορά- προκλητικό άρθρο του Κ.Κ.Μοίρη, που ήταν μια γενικευμένη απάντηση-επίθεση-αναγνώριση του ντιστέρμπινγκ άρθρου του Αθήναιου. Και τί συμπτωση, σκεφτόμουν κάτι παρόμοιο προχτές, όταν έπεσα θύμα αγοραστικού πανικού και τράβηξα μια φώτο -τελείως τυχαία- με το καλάθι από το τοπικό s/m.

Ας ξεκινήσω αυτό το βλογ με ένα κουίζ, θα κληρωθεί μία κελεμπία (κλασσικό φτηνό κόλπο μάρκετινγκ).

Πήγα με λίστα.

  • Αυγά
  • Γάλα
  • Τυρί
  • Ρύζι
  • Καμπά
  • Λάπτοπ

Πήρα γάλα πλήρες, φρυγανιές πλήρεις μπίο, οδοντόκρεμα, οδοντικό νήμα, νερό εμφιαλωμένο, σύκα ξερά, φυστίκια -δήθεν αιγινίτικα- κωλοπέιπερ, λάπτοπ. Πήγα με τζην και σαγιονάρα.

Τι συμπέρασμα βγάζουμε λοιπόν για αυτόν τον καταναλωτή?

Posted Saturday, 27 September, 2008 by piperi in Απλά εισαγωγικά

8 responses to “Ψώνιαααααα!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ήρθαν τα ύστερα του κόσμου.
    Να ευχηθώ καλή πτήση!
    Mη σε νοιάζει για το ψυγείο, θα φωνάξω μάστορα κι ύστερα το γεμίζεις. Ως τότε φρόντισε λίγο το θέμα “σκορβούτο”!

    Στη μάνα σου το ‘πες;
    …άκου μπλόγγερ η ψωνάρα του Qatar!

  2. είσαι μια απο μας
    (κωλύομαι για πέραν του ενός συμπεράσματα ανά ημέρα)

  3. Εσείς ποιου είστε, για να έχουμε καλό ρώτημα;

  4. ναι καλα… κι η cat woman μ’ αυτή τη λίστα θα πήγαινε s/m όσο ο ήλιος θα ήταν ψηλά….:-D

  5. @καρβουνιάρης: Μα δεν μπορούσα, ζήλεψα. Εξάλλου, η μνήμη ασθενής αγαπημένε μου. Καλύτερα να καταγράφω τις περιπέτειες του Τεντεν.
    Και όχι, η μήτηρ δε γνωρίζει… Αν γνώριζε μπορεί και να μου έβγαζε πρόγραμμα βλογολάτρας.

    @κ.κ.μοίρης: Και εγώ δεν μπορώ άνω του ενός ποστ τη μέρα. Να αγοράσω αυτοποστιέρα, ακόμα δεν αρχίσαμε?

    @Αθήναιος: Βλέπω πως οι κοτσάνες μου δεν ‘φτάσαν ως την οθόνη σας (πίτι, πίτι). Αφήστε Αθήναιε, να σας γνωρίζω εγώ και εσείς όχι. Σύμφωνα με τη θεωρία των συνόλων αυτό άλλωστε ορίζει και τη φήμη.
    Αναμείνατε όμως!

    @Λουίζα: Πού να πήγαινα Λουίζα με τα ρούχα της δουλειάς? Καλύτερα σου λέω με σαγιονάρα. Το καλσόν το ‘χα ξεχάσει στου Θανόπουλου.

  6. Καλά ψώνια ..
    Ωραία έκπληξη Δευτέρα πρωί !

  7. Καλέ!
    Καλέ!
    Καλέ!
    Πράγματι ήρθαν τα ύστερα του κόσμου.
    Σε φιλώ στη μούρη, τρέχω στα αραντεβού μου, και θα σου σχολιάσω γυρίζοντας.

  8. Και προσοχή στις καταχρήσεις.
    (ο κ.κ.μ. δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση).

    Καλή αρχή σας εύχομαι.

Leave a Reply

